همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ در تبریز برگزار شد

همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در تبریز برگزار شد.

به گزارش مهدنیوز، علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، اولین سخنران این همایش یک روزه بود.

جهانگیری در این همایش با اشاره به اینکه نگاهمان نباید فقط به سمت دولت باشد، گفت: فعالان این حوزه بهتر است به جای اینکه نگاهشان به دولت و بانک ها باشد، برای جذب سرمایه به خود و منابع اطراف خود توجه کنند.

محمد فاریابی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و رئیس انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی نیز در این همایش در زمینه رسانه های دیجیتال و فروش به سخنرانی پرداخت.

توحید علی اشرفی مدیر بازاریابی علی بابا نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در زمینه بازاریابی اطلاعات خود را در اختیار علاقمندان قرار داد.

آیدین نامدار، مدرس و مشاور حوزه کسب و کار نیز در ادامه برنامه به سخنرانی پرداخت. برندینگ و استارتاپ های تبریز موضوع اصلی سخنرانی وی بود.

استراتژی کسب و کار موضوع سخنرانی عادل طالبی، عضو هیات مدیره انجمن کسب و کارهای اینترنتی بود.

سخنرانی وحید عباس پور متخصص حوزه اینستاگرام نیز پایان بخش این همایش بود.

 

ارسال نظر