رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ستاد ارتباطات مردمی از سوی بالاترین مقام در سطح معاون وزیر صمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم راه اندازی شده است تا مردم بتوانند از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند و دستورات لازم به وسیله کارشناسان مربوطه صادر شود.
مهد نیوز– صابر پرنیان در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی که در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شد، افزود: با توجه به کثرت قوانین و دستورالعمل ها گاهی اوقات برای کاهش بروکراسی، شنیدن مشکلات فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع از نزدیک می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: بیشتر مشکلات صاحبان کسب و کارهای مراجعه کننده به ستاد ارتباطات مردمی برای اخذ مجوز، دریافت تسهیلات و مشکلات بانکی، مشکلات گمرکی و مشکلاتی مانند تامین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت راه اندازی ستاد ارتباطات مردمی در سازمان صمت گفت: امیدواریم خروجی ستاد ارتباطات مردمی و همچنین سفر ریاست محترم جمهوری برای استان سرشار از خیر و برکت، باعث گشایش اقتصادی و بزرگتر شدن سفره مردم شود.
پرنیان با بیان این که با کاهش موانع، راه اندازی کسب و کارها تسریع می شود، افزود: با توجه به این که صنعت آذربایجان شرقی بر پایه بخش خصوصی است قطعا رفع موانع موجب تسهیل مشکلات صنایع بخش خصوصی خواهد شد.
خبرنگار: فاطمه ملک پور