رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که روابط عمومی ها نقش برجسته ای در شکل گیری افکار در جامعه دارند، گفت: از سال گذشته با تشکیل انجمن روابط عمومی های استان شکل جدیدی در این عرصه با محوریت بخش خصوصی و ورود روابط عمومی های کسب و کارهای بزرگ و هلدینگ ها ایجاد کرده ایم.
به گزارش مهد نیوز – صابر پرنیان امروز در سمینار آموزشی مدیریت تشریفات با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی های استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای انجمن روابط عمومی های بخش خصوصی استان افزود: با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضای دیجیتالی روابط انسانی نتوانسته است همپای تکنولوژی رشد پیدا کند که در اینجا است که نقش روابط عمومی ها برجسته می شود.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها با ظرفیت های بسیار زیادی که دارند می توانند در پشتیبانی، افکارسنجی، مخاطب شناسی، رضایت ذینفعان و گسترس ارتباط بین مردم و سازمان ها و بهبود فضای کسب و کار نقش بی بدیلی را ایفا کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی را یک استان اقتصادی با محوریت بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی به عرصه روابط عمومی ورود اساسی داشته باشد و با رسانه ها ارتباط برقرار کنند.
پرنیان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در کنترل افکار در فضای سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و کمک به رشد و گسترش فضای کسب و کار افزود: باید تبریز را با شهر اقتصاد، تولید، اشتغال، صادرات، شهر گردشگری و شهر تولید ثروت تبدیل کنیم که در این زمینه نیز نقش رسانه و روابط عمومی ها بسیار پر رنگ است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: روابط عمومی ها با خلاقیت و دید گسترده ای که دارند می توانند مشکلات را احصا کنند تا موانع کسب و کارها رفع شود.
خبرنگار: فاطمه ملک پور